Ruslan Baginskiy x Galeries Lafayette: 12 вітрин, поп-ап і магазин у Парижі
Цього літа український бренд Ruslan Baginskiy відзначає своє десятиріччя історичною подією в серці світової моди — Парижі. У межах ювілейного проєкту український дизайнер, запрошений гість Galeries Lafayette, створив дизайн 12 головних вітрин, поп-ап і відкрив магазин свого бренду у форматі shop-in-shop на другому поверсі одного з найвідоміших модних універмагів світу — Galeries Lafayette Paris Haussmann.
Ruslan Baginskiy Tales можна побачити в Galeries Lafayette Paris Haussmann.
До проєкту дизайнер долучив сучасних українських митців та майстрів: килим для зони магазину Ruslan Baginskiy реалізував Ярослав Кущу у техніці тафтингу. Даша Імшенецька розробила унікальний сервіз, натхненний формами колекцій RB. Юстина Гризлюк, працювала над кольоровою палітрою та виконанням манекенів для вітрин. Птахи з дерева – Цветкова Ілона.
“Для мене і для команди це більше, ніж проєкт – це важливий момент, присвячений українській культурі: її силі, витонченості, креативності й здатності надихати цілий світ. Це розповідь про наш дім з великою любов'ю до того, ким ми є. Щодня вітрини бачитимуть тисячі людей, які цього літа приїхали в Париж. Ми віримо в мову культури, а кожна вітрина в центрі міста – це наш голос.”
– Руслан Багінський
Візуальна розповідь, що отримала назву Ruslan Baginskiy Tales. поєднує сучасний дизайн, традиційні техніки та художню інтерпретацію української ідентичності. 12 вітрин задумані у вигляді виставки під відкритим небом; кожна з них розкриває окрему історію. Серед вітрин можна побачити:
- Вітрина, присвячена лозоплетінню з села Іза – унікалій техніці, що входить до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. Саме з майстрами з Ізи бренд створив однойменну сумку влітку 2023 року.
- Вітрина з манекенами, натхненними роботами Казимира Малевича, що перегукується з українським авангардом.
- Пара вітрин у синьо-жовтих кольорах: на дисплеї збільшена ‘бейкер бой кеп’ натхненна традиційним тином та масштабовані RB bag charms у вигляді українських птахів.
“Я хотів, щоб вітрини не просто показали продукт, а розповіли про його культурне походження. Звідси з'явилась ідея формату вуличної виставки – історії, яка говорить про Україну і про красу, яку треба зберегти.”
– Руслан Багінський
Ruslan Baginskiy x Galeries Lafayette: Shop-in-Shop.
Ruslan Baginskiy x Galeries Lafayette: Pop-Up Space.


